Informacija lengvai suprantama kalba (angl. easy to read)

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms,
kuriems yra sunku suprasti ir perskaityti įprastus tekstus.
Lengvai suprantama kalba padeda žmonėms
sužinoti naujos informacijos.
Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos rasite čia:
https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read/ 

 

Antrasis lengvai suprantamos kalbos lygis


Informacija lengvai suprantama kalba


Kas yra biblioteka?
Biblioteka

Biblioteka yra vieta, kurioje galite:

skaityti;

pasiskolinti knygų į namus;

pažiūrėti parodas;

dalyvauti renginiuose;

dirbti kompiuteriais;

mokytis.

Bibliotekoje gali lankytis vaikai ir suaugę žmonės:

  • Pirmane aukšte yra Vaikų skyrius.
    Čia yra erdvė ir knygos skirtos vaikams.
Suaugusių skyrius
  • Antrame aukšte yra Suaugusių skyrius.
    Čia yra erdvė ir knygos skirtos suaugusiems.
Jie
  • Nuliniame aukšte yra Edukacijų ir technologijų erdvė.

 

Ką reikia daryti, jeigu norite skaityti bibliotekos knygas?
Biblioteka

Jeigu norite iš bibliotekos pasiimti knygą,
Jums reikia:

atvykti į biblioteką;

užsiregistruoti bibliotekoje;

gauti skaitytojo pažymėjimą.
Skaitytojo pažymėjimas yra kortelė,
su šia kortele bibliotekoje galite pasiskolinti knygų.

Bibliotekoje užsiregistruoti ir pasiimti knygas galite:

  • Vaikai - 1 aukšte.

Knygų išdavimo grąžinimo vieta

  • Suaugę - 2 aukšte.
Skaitymo vieta
  • Knygas galėsite skaityti bibliotekoje.
  • Knygas galėsite pasiskolinti į namus.
  • Galėsite paimti ne daugiau nei 10 knygų.
  • Knygas galėsite skaityti 30 dienų.
  • Kai perskaitysite knygas,
    jas reikės grąžinti atgal į biblioteką.
  • Jeigu per 30 dienų nespėjote perskaityti knygos,
    galite ją skaityti dar 30 dienų.
    Jeigu norite pratęsti knygos skaitymą,
    apie tai turite pasakyti bibliotekos darbuotojui
    arba paskambinti telefonu +370 427 610 34.

Kaip grąžinti knygas į biblioteką?
Vaikų aptarnavimo vieta

Knygas galite atnešti į biblioteką

ir paduoti bibliotekos darbuotojui.

  • 1 aukšte - vaikai
 

Knygų išdavimo grąžinimo vieta

  • 2 aukšte - suaugę
Knygų grąžinimo įrenginys
  • įmesti knygas į grąžinimo aparatą.
    Knygų grąžinimo aparatas yra prie įėjimo į biblioteką.

Ką dar galima veikti bibliotekoje?

   

Kompiuteriai skaitytojams
  • Bibliotekoje galite naudotis kompiuteriais. 
 
Parodos
  • Apžiūrėti parodas.
 
Renginių erdvė
  • Dalyvauti renginiuose.